Kampania #toniewszystko!

Z pewnością nie każda forma aktywności fizycznej przypadnie nam do gustu. Należy jednak pomyśleć o zdrowiu i przede wszystkim dostarczyć organizmowi odpowiednich bodźców do lepszej pracy. Pamięta o tym wrocławski Aquapark, który kampanią społeczną #toniewszystko! zachęca do uprawiania sportu, jednocześnie pokazując, że aktywność fizyczna jest dla każdego.

  • fot. Aquapark Wrocław


Pływanie, bieganie, sporty siłowe czy jazda na rowerze – to tylko niektóre z aktywności fizycznych, które możemy wcielić w życie i zadbać o swoje zdrowie. Warto pamiętać, że amatorskie uprawianie sportu jest wskazane zarówno w życiu młodych, jak i starszych osób, które przecież w szczególny sposób powinny podchodzić do kwestii prozdrowotnych. Sport nie tylko wpływa na zadbaną i szczupłą sylwetkę, ale przede wszystkim na wydolność organizmu, która zapobiega wielu chorobom.

Kampania #toniewszystko!

Większości mieszkańców wrocławski Aquapark kojarzy się tylko z basenami, zjeżdżalniami, fitnessem i saunami, ale jak zapewniają pomysłodawcy kampanii #toniewszystko – to także wyjątkowe miejsce, gdzie każdy czuje się jak w domu.

– To miejsce tworzą ludzie, którzy nas odwiedzają. Czasami codziennie, a czasami kilka razy w tygodniu. Zaproszenie ich do reprezentowania naszej marki poprzez udział w kampanii, to wyraz szacunku dla tych osób. To także wspaniała okazja, aby bliżej ich poznać i przekonać się, jak bardzo są różnorodni i co tak naprawdę motywuje ich do częstego odwiedzania naszego obiektu – mówi Anna Hejno, rzeczniczka prasowa i kierowniczka Działu Marketingu i Sprzedaży Aquapark Wrocław.

Kampania Aquaparku zrywa z wszechobecnym wizerunkiem idealnych sylwetek osób z plakatów, u których nie widać ani jednej kropli potu czy zmęczenia po ciężkim treningu.

– Chcemy pokazać prawdziwych ludzi, którzy wybrali Aquapark, ponieważ cieszą ich oferowane przez nas formy relaksu. Naszym celem jest pokazanie, że sport i rekreacja są dla wszystkich. Bez względu na wiek czy sylwetkę. Jesteśmy zaszczyceni, że 9 fantastycznych osób podzieliło się z nami opowieścią o swoich pasjach i marzeniach – dodaje Anna Hejno.

Poznajcie bliżej ambasadorów kampanii

Do udziału w akcji zgłosiło się wiele osób, spośród których wyłoniono 9 najbardziej charakterystycznych postaci. Wybrano m.in. aktywnego emeryta, ojca z córką czy zakochaną w tatuażach blogerkę. Jakie reakcje budzą tak nietypowi ambasadorzy marki kojarzonej ze sportem i rekreacją?

– Bardzo się cieszymy, że mamy takich niezwykłych ambasadorów, którzy są żywym dowodem na to, że każdy może czerpać przyjemność ze zdrowego stylu życia. Co najważniejsze, kwestie takie jak wiek czy budowa ciała są nieistotne. W naszych profilach społecznościowych spotykamy się z różnymi reakcjami odnośnie kampani – zachęca rzeczniczka prasowa wrocławskiego Aquaparku. - Bardzo się cieszymy, że wiele osób docenia entuzjazm życiowy ambasadorów naszej marki. Zdarzają się jednak negatywne komentarze, uderzające w wygląd naszych bohaterów. Te drugie reakcje tylko nas utwierdzają, że podobne kampanie są bardzo potrzebne.Akceptujmy się takimi, jakimi jesteśmy i czerpmy z życia wiele przyjemności.

Ambasadorzy #toniewszystko!

  • #Ambasadorka Kinga – 23 lata, pasja: makijaż artystyczny. Studentka fizjoterapii. Jej marzeniem jest prasa w teatrze na stanowisku charakteryzatorki. W Aquaparku najczęściej wybiera strefę rekreacyjną.
  • #Ambasador Szymon – 24 lata, pasja: gitara, góry i muzyka. Student Politechniki Wrocławskiej. Wolne chwile spędza na próbach ze swoim zespołem.
  • #Ambasador Jarek – 64 lata, pasja: gimnastyka. Przez 40 lat prowadził firmę odzieżową. Aktualnie jest w trakcie kursu opiekun-masażysta. Najbardziej aktywny z ambasadorów. W wolnym czasie korzysta z siłowni, basenu sportowego oraz saunarium.
  • #Ambasadorka Magda – 24 lata, pasja: fotografia, moda, styl. Ciekawa świata blogerka. Lubi stawiać sobie cele i dążyć do ich realizacji. W wolnych chwilach chodzi na treningi pole dance, jeździ na rolkach i podróżuje.  
  • #Ambasador Andrzej – 46 lat, pasja: żeglarstwo. Pracuje w branży IT. Wolne chwile spędza na rowerze i żaglach. W Aquaparku najczęściej spędza czas na basenie sportowym, niejednokrotnie ze swoim synem.
  • #Ambasadorowie Maja i Łukasz – 9 i 35 lat, pasja: taniec, piłka nożna, góry. Tata z córką – stali goście Aquaparku. Co najmniej raz w tygodniu spędzają dzień w kompleksie basenów rekreacyjnych.
  • #Ambasadorka Kasia – 46 lat, pasja: florystyka. Fryzjerka i samotna mama 12-letniej dziewczynki. W wolnym czasie jeździ na rowerze i czyta książki. Jeśli chce aktywnie spędzić czas – wybiera basen sportowy.
  • #Ambasador Zbyszek – 68 lat, pasja: pływanie. Emeryt z własną działalnością gospodarczą. Pasjonat, który opatentował urządzenie do mycia wózków sklepowych. Regularnie korzysta z oferty dla seniorów. Razem ze znajomymi najczęściej spędza czas w solance zewnętrznej.

Zgłoś uwagę