8 tygodniowy kurs mindfulness

Kurs Mindfulness, MBSR we Wrocławiu

Ośmiotygodniowe Kurs Mindfulness Wrocław. Praktyka mindfulness / uważności pomaga świadomie przeżyć każdy moment życia i być obecnym „tu i teraz".

Naucz się być w kontakcie z samym sobą, ze swoimi wartościami, z własnymi emocjami i myślami, ze swoim ciałem...aby zapanować nad stresem i pełniej cieszyć się życiem.

MINDFULNESS BASED STRESS REDUCTION (MBSR), czyli Trening Redukcji Stresu oparty na Uważności to oryginalny kurs prof. Jona Kabat - Zinna, pomagający radzić sobie ze stresem, lękami, obniżonym nastrojem oraz bólem i wyczerpaniem za pomocą UWAŻNOŚCI. Kursy MBSR zapoczątkowały treningi uważności, obecnie realizowane są w ośrodkach medycznych i akademickich na całym świecie, na gruncie psychologii określane są jako terapia trzeciej fali.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W KURSIE: 

lepsze radzenie sobie ze stresem, stanami lękowymi, obniżonym nastrojem, trudnymi emocjami oraz wyczerpaniem - większa umiejetność bycia tu i teraz - zrozumienie w jaki sposób funkcjonuje umysł - wzrost spokoju i równowagi psycho-fizycznej - zwiększenie poczucia szczęścia i energii życiowej - pogłębienie kontaktu z samym sobą oraz z innymi ludźmi - wygaszenie nawyku destruktywnego samoosądzania - zwiększenie dystansu do siebie i do świata - poczucie kontroli nad życiem - wzrost gotowości do mierzenia się z życiowymi wyzwaniami - poprawa pamięci, kreatywności, wytrzymałości - zmniejszenie chronicznego bólu lub lepszego radzenia sobie z nim

JAK WYGLĄDA KURS? 

Kurs trwa 8 tygodni - Zajęcia grupowe odbywają się raz w tygodniu przez 2,5 godz. - Grupa liczy do 15 osób. - W wybrany dzień przeprowadzony jest dzień uważności (6 godzin). - Główne techniki rozwijające uważność to: medytacja oddechu, body scan, uważność ruchu, uważność myśli i emocji. - Istotą treningu jest praktyka własna między sesjami. Wpływa to na efekty treningu i jednocześnie daje uczestnikowi przekonanie, że potrafi on zadbać o siebie po zakończeniu kursu. UCZESTNIK OTRZYMUJE: - 26 godzin zajęć grupowych - sesję indywidualną (45 min) - materiały w wersji papierowej - nagrania do przeprowadzenia medytacji w domu - zaświadczenie o ukończeniu kursu

PROWADZĄCY:

Wojciech Trzyna trener MBSR, absolwent szkoły mindfulness na Uniwersytecie Bangor w Wielkiej Brytanii, uczestnik kursów mindfulness w Centrum Mindfulness Uniwersytetu w Oksfordzie. AGNIESZKA TRZYNA - psycholog, prowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu, w trakcie szkolenia terapii poznawczej opartej na uważności MBCT.

Lokalizacja

Uniwersytet SWPS

Ostrowskiego 30b, 53-238 Wrocław

Komentarze