FILTRUJ
Po głowie ciągle chodzi Ci pomysł i myślisz jak zrealizować go bez ryzykownych decyzji i inwestycji? Zaczynasz z własnym produktem lub usługą i chcesz szybko podbić rynek? Twoja firma ma dojrzały produkt i szukasz sposobu na wejście w nowy segment lub "drugą nogę" biznesu? Obecni klienci ku Twojemu zmartwieniu coraz częściej wybierają konkurencję i chcesz wygrywać na rynku lepszym produktem? Na te pytania podczas webinaru odpowie nasz ekspert.
Od 2010 pracuję jako konsultant i manager projektów wdrażania innowacji i walidacji nowych produktów oraz segmentów klientów. Na koncie mam już kilkadziesiąt zrealizowanych projektów m.in: Inkubator Korporacyjny w ramach, którego pracownicy firmy w zaledwie 1,5 miesiąca stworzyli i przetestowali z klientami 4 kompletnie nowe produkty. Przeważnie trwa to między pół a cały rok. Efekty prac okazały się tak dobre, że firm zwiększyła budżet i zamiast jednego wybrała 2 projekty do inwestycji i oficjalnego wdrożenia. Rynkowa walidacja nowej wersji platformy do zarządzania finansami dla biznesu, w wyniku, której poprawionych zostało 70% pierwotnych pomysłów, których okazało się, że nowi klienci nie potrzebują.
W efekcie firma mogła oszczędzić spore kwoty, które wydałaby na programowanie zbędnych funkcji platformy. Wdrożenia zmian w nowych częściach sieci logistycznych SCS UPS dla klientów jak DELL, CISCO, PHILIPS w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie m.in. podczas niestabilnej sytuacji militarnej w Iraku i Libii. W międzyczasie ucząc biznesowych metod kreatywnych opracowanych m.in dla agentów CIA, pomogłem nauczyć się myśleć poza schematami już ponad 1300 managerom i pracownikom organizacji takich jak Polsat Media, AmRest, IBM, Viessmann R&D, Santander Consumer czy ING Bank Śląski. Uwielbiam dzielić się wiedzą występując publicznie, biegać i dobrze bawić się podczas występów kabaretowych.