Wrocław City Trends 2018 - miasta przyszłości i przyszłość miast

Wrocław City Trends 2018 - miasta przyszłości i przyszłość miast

Wrocław City Trends 2018 to wydarzenie, które jest źródłem wiedzy o tym, jak zmieniają się miasta i ich mieszkańcy.  To miejsce dyskusji o trendach kształtujących społeczeństwo i rozwoju technologii, którą można wykorzystać by tworzyć przestrzeń nie tylko nowoczesną, ale też przyjazną. 

Wrocław był jednym z miast gospodarzy UEFA Euro 2012, organizatorem całorocznego święta Europejskiej Stolicy Kultury 2016 oraz Gali Europejskich Nagród Filmowych, a także areną zmagań Światowych Igrzysk Sportowych The World Games 2017. Chcemy podzielić się naszym doświadczeniem i posłuchać o najlepszych praktykach innych miast. Ważne jest to, by nie spocząć na laurach, chcieć więcej, ciągle iść w stronę horyzontu. Spotkajmy się we Wrocławiu i podyskutujmy o tym jak wykorzystując dzisiejsze trendy możemy wspólnie napisać scenariusz dla miast przyszłości.

Chcemy stworzyć forum wymiany wiedzy i inspiracji, dla wszystkich którzy tworzą nowoczesne miasta. Otwieramy się na przedstawicieli samorządów, biznesu, środowisk akademickich, działaczy lokalnych 
i twórców inicjatyw istniejących w przestrzeniach miejskich.

Prelegenci to specjaliści, którzy dzielą się nie tylko wiedzą, ale też praktycznym doświadczeniem, są otwarci na dialog i wspólne poszukiwanie najlepszych rozwiązań dla miast przyszłości.

TEMATY WROCŁAW CITY TRENDS 2018 

  • Miasto: ludzie, identyfikacja, tożsamość, wizerunek, marka.
  •  Jak projektować przestrzeń przyjazną mieszkańcom?
  • Budowanie marki miasta w oparciu o Instagram
  • Wydarzenia sportowe jako narzędzia promocji marek miast oraz upowszechnienia sportu.
  •  Jak angażować mieszkańców i turystów korzystając z monitoringu mediów społecznościowych?
  •  Czy influencer marketing, to nowe i skuteczne dziennikarstwo promocyjne?
  • Jak współpracować z miastem oraz innymi twórcami przy promocji turystycznej?
  • Kultura w danych - kim są odbiorcy kultury w Polsce?
  • Jak crowdfunding i dziennikarstwo obywatelskie mogą zmienić nasze miasta?
  • Czego możemy dowiedzieć o uczestnikach wydarzeń dzięki analizie danych?
  • Jak tworzyć dobre środowisko i jak wspierać lokalne produkty i inicjatywy, które promują miasta oraz regiony?
  •  Influencer marketing z misją - jak we Wrocławiu budujemy komunikację najpopularniejszej atrakcji turystycznej w Polsce?
  • Jak dzięki współpracy biznesu i miast tworzyć wartość dodaną dla mieszkańców?
  •  Jak polskie miasta mogą stać się i stają się European Best Destination?

Wieczór zakończy Silent disco (21.00-01.00) w Afrykarium, bilety 60 zł – KUP BILET JUŻ TERAZ!

Lokalizacja

Wrocławskie Centrum Kongresowe

 

Komentarze