Miejsce pracy: Q-Aldo Communication |
Tematyka zajęć: Sztuka reklamy Tematyka zajęć: Kreatywne rozwiązywanie problemów Tematyka zajęć: Autoprezentacja na rynku pracy |
Szczegóły zajęć
Sztuka reklamy
W czasie spotkania młodzież dowie się, jak powstają reklamy, które na co dzień ogląda w prasie czy telewizji. Zrozumie, jaki wpływ na projekt reklamy ma to, kim jest jej odbiorca. Pozna najnowsze trendy w reklamie.
- jak planuje się kampanie reklamowe
- jak projektuje się reklamę od strony wizualnej
- jak projektuje się reklamę od strony werbalnej
- jakie są obecne trendy w reklamie
Kreatywne rozwiązywanie problemów
W czasie spotkania młodzież dowie się, jak pobudzać swój mózg do kreatywności i gdzie szukać inspiracji do twórczego rozwiązywania problemów.
- jak działa mózg i dlaczego lubimy rutynę
- jak przełamać rutynę i działać twórczo
- jak ćwiczyć swój mózg – przykłady ćwiczeń osobistych i grupowych
- case study – rozwiązanie problemu w podziale na grupy
Autoprezentacja na rynku pracy
W czasie spotkania młodzież dowie się, jak sprawdzają kandydatów do pracy działy HR i jak atrakcyjnie opisać swoją kandydaturę w CV czy rozmowie o pracę. Zrozumie, jak ważne dla budowania marki osobistej są działania na portalach społecznościowych i aktywne uczestnictwo w wydarzeniach szkolnych, społecznych i biznesowych.
O mnie
Trener i facylitator, doradca i mentor z dwudziestopięcioletnią praktyką w biznesie. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie i MBA w Thames Valley University, jak również studiów podyplomowych z zakresu: Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej i Public Relations.
Od 2007 właściciel firmy Q-Aldo Communication specjalizującej się w obszarach marketingu, innowacji i przedsiębiorczości.
Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik, posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania Thames Valley University. Zrealizowała ponad trzy tysiące godzin zajęć dydaktycznych i kilkanaście tysięcy godzin doradztwa, pomogła w założeniu ponad 300 start-upów technologicznych.
Współautor książki „Jak zostać kreatywnym przedsiębiorcą”. Prowadzi blog: kursnainnowacje.pl