MPK Wrocław od rana w środę pracowało nad usunięciem awarii oprogramowania systemu odpowiedzialnego za informacje o numerach linii i kierunkach jazdy autobusów przewoźnika. Autobusy przez ten czas jeździły z tradycyjnymi tablicami kierunkowymi. W części pojazdów awaria została wyeliminowana już do południa. - Zrobiliśmy to na pętlach podczas krótkich postojów, część pojazdów systematycznie zjeżdżała na zajezdnie – wyjaśnia Agnieszka Korzeniowska, rzecznik prasowa MPK Wrocław. Błąd w systemie wywołał też zakłócenia w pracy kasowników w autobusach MPK. Mogły one wyświetlać stare daty i inne niż w rzeczywistości godziny skasowania biletu. - Nie zwalnia to jedna z kasowania biletów. Nasi kontrolerzy wiedzą o problemach i będą to uwzględniać w swojej pracy. Jeśli pojawią się jakieś wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Pasażera – mówi Agnieszka Korzeniowska. Popołudniu udało się usunąć awarię w większości pojazdów MPK. W czwartek rano wszystkie autobusy wyjechały ze sprawnymi wyświetlaczami.