Złote Spinacze przyznane

Statuetki dla agencji reklamowej z Wrocławia

6 grudnia 2013 r. wręczono nagrody w konkursie Złote Spinacze na najlepsze kampanie PR zrealizowane w okresie 2012/2013. W tym roku do konkursu zgłoszono 250 kampanie, które walczyły o statuetkę w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych.

W tegorocznej edycji konkursu w dwóch kategoriach jury przyznało miejsca ex aequo: "Kampania społeczna" oraz "Launch nowego produktu, usługi lub firmy". W kategorii głównej "PR korporacyjny" oraz kategorii sektorowej "Uroda" grono jurorów zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej.

Dwie statuetki Złotych Spinaczy zdobyła agencja Publicon Public Relations z Wrocławia. Najbardziej prestiżową nagrodę w branży public relations Publicon otrzymał w kategoriach: Launch nowego produktu, usługi lub firmy oraz Nieruchomości i budownictwo.

 

Zgłoś uwagę