Bezpłatnie powiedzą jak reklamować się online

Przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej na temat e-marketingu oraz strategii obecności w sieci, mogą wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu, któreodbędzie się 26 listopada we Wrocławiu.

  • komputer

    zdjęcie ilustracyjne


Przedmiotem dyskusji będzie wykorzystanie w pełni potencjału wyszukiwarki Google™, komunikacja w Internecie, e-mailing oraz e-PR.

Uczestnicy dowiedzą się, które elementy e-marketingu pasują najlepiej do profilu prowadzonej przez nich firmy, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne w Internecie i dlaczego warto mierzyć ich efekty.

Organizatorem konferencji jest agencja interaktywna ClearSense, Autoryzowany Partner MSP Google AdWords™.

- Organizowana przez nas akademia e-marketingu to próba oswojenia tematu reklamy online - mówi Honorata Lemiesz- Przywara, Training & Business Development Manager w ClearSense. - Udowodnimy, że takie pojęcia jak, marketing zintegrowany czy Return on Investment brzmią groźnie tylko z nazwy. W przystępny sposób pokażemy, jak korzystać z tych zagadnień. Uczestnik naszych warsztatów wyjdzie z praktyczna wiedzą i głową pełną pomysłów na swój plan marketingowy w 2015 roku.

Uczestnicy Akademii ClearSense będą mieli szansę poszerzyć horyzonty działań marketingowych, dowiedzieć się jak się poruszać na rynku usług interaktywnych, a także zdobyć wiedzę w dziedzinie trendów i strategii firm w sieci, promocji w wyszukiwarkach internetowych oraz marketingowej siły mediów. Organizatorzy zapewniają również zastrzyk kreatywności oraz nowych pomysłów.

Każdy uczestnik spotkania otrzyma materiały szkoleniowe oraz certyfikat Akademii ClearSense. Szkolenia będą prowadzone przez doświadczonych trenerów oraz specjalistów posiadających wiedzę, umiejętności praktyczne i bogate doświadczenie m.in. z zakresu marketingu, reklamy, sprzedaży, rozwoju kompetencji handlowych i menedżerskich oraz optymalizacji procesów biznesowych.

Wrocławska konferencja jest jednym z 12 spotkań, jakie odbędą się w największych polskich miastach. Weźmie w nich udział ponad 400 słuchaczy - przedstawicieli wielu branż. Będzie to więc również okazja do wymiany doświadczeń z zakresu e-marketingu, a także możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych.

Konferencja odbędzie się 26 listopada 2014 r. we wrocławskim w Hotelu Haston przy ul. Irysowej 1-3,  w godz. 09.30-14.30.

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zgłosić swój udział poprzez stronę internetową.

Zgłoś uwagę