Wrocławski TIM SA z nagrodami w konkursie e-Commerce Polska awards 2015

E-sklep TIM SA z Wrocławia zwyciężył w kategoriach „Mobilny design roku” i „Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej” w grupie średnich i dużych sklepów w konkursie e-Commerce Polska awards 2015, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

  • TIM SA

    Barbara Matkowska-Włosek dyr. Wydziału Marketingu TIM SA i Adrian Hrehorowicz, menedżer sklepu TIM.pl, źródło: materiały prasowe


Internetowe sklepy zgłoszone do konkursu oceniało jury złożone z ponad 20 fachowców z branży e-commerce. Wyniki tegorocznej edycji ogłoszono 18 listopada w Warszawie. Oprócz TIM.pl wśród tegorocznych laureatów znalazły się m.in. e-sklepy: Answer.com, BRW.com.pl, Kazar.com, Gorseciarka.pl, Zalando.pl czy Balladine.com. Pełna lista laureatów i wyróżnionych na www.ecpawards.pl/laureaci.

– Od uruchomienia w TIM SA sprzedaży online minęły zaledwie niecałe trzy lata. Dlatego też podwójne zwycięstwo w e-Commerce Polska awards 2015 naprawdę nas zaskoczyło. Bardzo cieszy mnie, że branża e-commerce zauważa i docenia także sklepy działające na rynku B2B, takie jak nasz TIM.pl – mówi Artur Piekarczyk, dyr. ds. handlu TIM SA.

Przedstawiciele firmy informują, że TIM SA rozpoczął sprzedaż poprzez kanał internetowy w 2013 r. Firma po niemal 25 latach działalności zmieniła model biznesowy z tradycyjnego (ogólnopolskiej sieci dystrybucji artykułów elektrotechnicznych) na swoistą hybrydę, łączącą doświadczenie zdobyte w tradycyjnym handlu z nowoczesną technologią e-commerce i multikanałowością. Oferta TIM-u jest obecnie dostępna poprzez TIM.pl, aplikację mobilną mTIM (Android, iOS), infolinię oraz ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

W kategorii „Mobilny design roku” TIM.pl pokonał e-sklepy: Bellodecor.com.pl, Gandalf.com.pl, Militaria.pl, Yes.pl, z kolei w przypadku „Najlepszego dostosowania do sprzedaży wielokanałowej” okazał się lepszy od Sephora.pl.

– W branży dystrybucji artykułów elektrotechnicznych jako pierwsi wybraliśmy e-commerce jako główny kanał sprzedaży. Ta decyzja wymagała dużej odwagi i wiary w sukces. Coraz lepsze wyniki finansowe, rosnąca dynamicznie liczba klientów oraz dwie nagrody przyznane przez najbardziej doświadczonych przedstawicieli branży e-commerce w Polsce potwierdzają, że dokonaliśmy właściwego wyboru – mówi Artur Piekarczyk.

TIM SA powstała w 1987 r. we Wrocławiu

TIM SA jest jednym z największych dystrybutorów materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych. Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu, zaś nowoczesne centrum logistyczne spółki, obsługujące wysyłkę towarów do klientów na terenie całej Polski – w podwrocławskich Siechnicach. 1 października 2011 r. powstała Grupa Kapitałowa TIM, którą wraz z TIM SA tworzą: notowana na New Connect Rotopino.pl S.A., a także EL-IT SA i Sun Electro Sp. z o.o.

Zgłoś uwagę