Pesy po kolejnych testach

Nowy tarmwaj Pesa odbył kolejne testy. Na 73 perony przystankowe na trasach przejazdów odnotowano 15 miejsc wymagających kilkucentymetrowych korekt krawędzi.


MPK Wrocław przeprowadziło kolejne przejazdy próbne PESY Twist po wrocławskich torowiskach. Do chwili obecnej na 73 perony na trasach przejazdów odnotowano 15 miejsc wymagających kilkucentymetrowych korekt krawędzi peronów.

Do tej pory PESA przejechała następujące odcinki torowisk:

1. Zajezdnia nr 4 – ul. Powstańców Śląskich – pętla Krzyki – ul. Powstańców Śląskich – ul. Piłsudskiego – ul. Kołłątaja – ul. P. Skargi – ul. Wierzbowa – pl. Teatralny – ul. Świdnicka – ul. Powstańców Śląskich – Zajezdnia nr 4

2. Zajezdnia nr 4 – ul. Powstańców Śląskich – pętla Krzyki – ul. Powstańców Śląskich – ul. Świdnicka – pl. Teatralny – ul. Wierzbowa - ul. P. Skargi - ul. Kołłątaja - ul. Piłsudskiego – ul. Powstańców Śląskich - Zajezdnia nr 4

3. Zajezdnia nr 4 – ul. Powstańców Śląskich – pętla Krzyki – ul. Powstańców Śląskich - ul. Piłsudskiego – pl. Teatralny – ul. Wierzbowa – ul. P. Skargi -pl. Dominikański – ul. Traugutta – pl. Społeczny – Most Grunwaldzki – Rondo Reagana – ul. M. Skłodowskie-Curie – Most Zwierzyniecki – ul. Wróblewskiego – pętla Kopernika - ul. Wróblewskiego – Most Zwierzyniecki – Rondo Reagana – pl. Społeczny – pl. Dominikański – ul. P. Skargi – ul. Kołłątaja – ul. Piłsudskiego – ul. Powstańców Śląskich – Zajezdnia nr 4

4. Zajezdnia nr 4 – ul. Powstańców Śląskich – pętla Krzyki – ul. Powstańców Śląskich – ul. Świdnicka – pl. Teatralny – ul. Widok – ul. Szewska – ul. Grodzka – Most Uniwersytecki – ul. Drobnera – ul. Bolesława Chrobrego – pl. Powstańców Wielkopolskich – ul. Trzebnicka – ul. Żmigrodzka – pętla Poświętne – ul. Żmigrodzka – ul. Trzebnicka - pl. Powstańców Wielkopolskich – ul. Bolesława Chrobrego – ul. Drobnera – Most Uniwersytecki – ul. Nowy Świat – ul. Kazimierza Wielkiego –ul. Krupnicza – ul. Podwale – ul. Świdnicka – ul. Powstańców Śląskich – Zajezdnia nr 4

PESA w ostatnich dniach była testowana pod kątem sprawności systemów bezpieczeństwa m.in. hamowania. Przejazdy odbywały się nocą, po ustaniu komunikacji tramwajowej. Przy okazji weryfikowano też kolejne trasy i zachowanie tramwaju w warunkach wrocławskiej infrastruktury torowej. Odnotowane dotychczas miejsca wymagające bieżącej korekty krawędzi przystanków to:
- przystanki Orla, Jastrzębia przy ul. Powstańców Śl. w obu kierunkach
- Przyjaźni Radio i Telewizja przy ul. Karkonoskiej kierunek centrum
- Kościuszki i Widok ul. Świdnicka kierunek Szewska
- Arkady ul. Piłsudskiego – kierunek Krzyki
- Pętla Klecina – wyjazd
- Broniewskiego ul. Żmigrodzka kierunek pętla Poświętne
- pl. Powstańców Wlk. kierunek centrum
- Dubois kierunek centrum
- ul. Nowy Świat przed skrzyżowaniem z ul. Św. Mikołaja kierunek Kazimierza Wlk.

Informacje przekazano już do realizacji ZDiUM. Do służb zajmujących się pielęgnacją zieleni trafiły również wskazania dotyczące korekty zieleni w obszarze torowisk podczas bieżącej pielęgnacji.
źródło: MPK Wrocław 

Zgłoś uwagę