Najtańsze ofert cenowe złożyły firmy Balzoa Polska (35 33 746, 08 zł) i Skanska (35 380 453, 44 zł). Na blisko 40 milionów pracę wyceniła firma ZUE S.A. Ponad 40 milionów złotych za wykonanie inwestycji chcą firmy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjnych Robót Kolejowych Tor Krak, Berger Bau i Strabag. Wszyscy udzielają 9-letniej gwarancji na roboty. W tej chwili oferty zostaną przeanalizowane pod względem formalnym i w ciągu miesiąca można spodziewać się rozstrzygnięcia.
Przypomnijmy. W ramach planowanej inwestycji ma powstać wydzielone torowisko tramwajowe na odcinku między Glinianą a Dyrekcyjną, w tym dwa nowe przystanki, tzw. wiedeńskie, czyli takie jak np. na Krupniczej. Wydzielone będą także odnowione pasy ruchu dla reszty pojazdów, w tym również ścieżki rowerowe. Pieszych poza zmodernizowanymi chodnikami powinno ucieszyć nowe oświetlenie. Planowany jest także remont całego skrzyżowania Hubskiej z Dyrekcyjną. - Te prace swoim zakresem mają objąć także jezdnię i torowisko pod wiaduktem kolejowym między Dyrekcyjną i Małachowskiego. Z tym, że te najbardziej utrudniające ruch roboty zaplanowane są na wakacje, a wiec będą prowadzone za rok, ponieważ aktualnie tym skrzyżowaniem prowadzony jest objazd remontowanej Dyrekcyjnej – wyjaśnia Marek Szempliński z Wrocławskich Inwestycji.