Ankiety dostali wszyscy studenci Politechniki Wrocławskiej na uczelniane skrzynki mailowe. Na odpowiedź mają czas do poniedziałku 1 czerwca. – Zależy nam zebraniu ocen studentów na temat tego, jak działa dziekanat na ich wydziale – mówi Filip Ogonowski z samorządu studentów PWr. koordynator przedsięwzięcia.
W formularzu są pytania dotyczące nie tylko tego, jak traktowani są studenci przez panie pracujące w dziekanatach, ale także, czy – zdaniem studentów, mają one odpowiednie warunki pracy. „Wypełniając ankietę dajecie nam i Uczelni temat do rozmowy - jakość obsługi administracyjnej. Jeśli chcecie by ta się poprawiła lub też czujecie potrzebę odwdzięczyć się za pomoc przez kilka dobrych słów o pracy dziekanatu - wypełnijcie ankietę!” – zachęcają organizatorzy.
Przyświecają im dwa cele. Po pierwsze, jednostka, która uzyska najwięcej pozytywnych opinii, zyska tytuł „Uśmiechniętego Dziekanatu”. Ważniejszy jest jednaj cel drugi. – To nie plebiscyt. Nie chcemy, aby studenci na wyrost chwalili. Traktujemy ankiety jako źródło informacji na temat funkcjonowania dziekanatów. Na ich podstawie powstanie raport, który przedstawimy dziekanom i kierownikom dziekanatów. To sposób na poprawę współpracy tam, gdzie to będzie potrzebne – podkreśla Filip Ogonowski.
Organizatorzy podkreślają, że ankiety są zabezpieczone. Dane osób, które je wypełnią i odeślą zostaną zakodowane. Wszelkie uwagi do działania systemu polecamy też zgłaszać na adres: [email protected].