Porozmawiają o etyce w biznesie

Projektowanie oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań dzięki współpracy nauki i biznesu, kształtowanie etycznych relacji biznesowych oraz formy wsparcia finansowego dla realizacji nowych projektów m.in. Jeremie, to główne tematy konferencji dla przedsiębiorców, która odbędzie się 28 października na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym.


Uczestnicy konferencji „Odpowiedzialność w biznesie źródłem rozwoju Twojej firmy” dowiedzą się, jak praktykować społeczną odpowiedzialność biznesu w swoim przedsiębiorstwie, a także z jakimi organizacjami i przedsiębiorstwami nawiązać w tej dziedzinie partnerstwo. Przekonają się też o tym, jakie realne korzyści płyną z takiej działalności oraz jak w praktyce wdrożyć je w zarządzanie firmą.

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Dopełnieniem konferencji będą warsztaty, na których uczestnicy dowiedzą się m.in. na co zwrócić uwagę, aby nie trwonić pieniędzy na działania nieadekwatne do potrzeb firmy i otoczenia, a także w jaki sposób łączyć społeczną odpowiedzialność z rozwojem  przedsiębiorstwa.

W spotkaniu wezmą udział firmy, organizacje i instytucje, które zaprezentują nowatorskie rozwiązania w metodach zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).

Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele takich organizacji, jak: Wrocławskie Centrum Badań EIT+, Agencja Rozwoju Innowacji, Towarzystwo Biznesowe, Powiatowy Urząd Pracy, Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz The Sustainers, firma zajmująca się doradztwem w obszarze CSR.

Konferencja odbędzie się 28 października 2014 r. o godz. 9.00 na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Czy wiesz, że…

Mówiąc o społecznej odpowiedzialności biznesu często używa się angielskiego skrótu CSR, czyli Corporate Social Responsibility. To strategia zarządzania firmą, w której uwzględnia się inwestowanie w zasoby ludzkie, ochronę środowiska czy relacje z otoczeniem firmy. Jest jedną z wiodących obecnie koncepcji zarządzania, pozwalającą na budowanie trwałych relacji z pracownikami i otoczeniem, czyli klientami, partnerami biznesowymi, środowiskiem naturalnym oraz społecznością lokalną.

Zgłoś uwagę