Wśród wybranych zmian można wymienić m.in. możliwość umieszczania urządzeń klimatyzacyjnych, anten satelitarnych czy urządzeń nagłaśniających w sposób taki, by były niewidoczne z przestrzeni publicznej. Inne zmiany dotyczą całkowitego zakazu działań reklamowych za wyjątkiem szyldów, na których – co dodano po konsultacjach – mogą znajdować się także adres poczty elektronicznej czy informacja o możliwości płacenia kartą. Uściślono także definicję imprez, które mogą być organizowane w parku kulturowym a także reklam na rusztowaniach podczas remontów elewacji. Nie może ona zajmować więcej niż jedna trzecia powierzchni siatki ochronnej umieszczonej na rusztowaniach i może wisieć nie dłużej niż 12 miesięcy i nie częściej niż co 10 lat. Reszta powierzchni – 2/3 – powinna prezentować remontowaną elewację w naturalnej skali. Bez zmian pozostaje natomiast zapis, który wzbudzał wiele kontrowersji, a który mówi o odpowiedzialności właścicieli i zarządców budynków za zabrudzenia i graffiti. Na ich usunięcie będzie natomiast dwa miesiące – wcześniej proponowano 30 dni.
arc
Bądź na bieżąco z Wrocławiem!
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!