Nowe usługi na lotnisku

Szybko i wygodnie – taki cel przyświeca władzom wrocławskiego lotniska dlatego uruchamiają nowe usługi. Teraz jednym e-mailem można zamówić ekspresową odprawę bezpieczeństwa, luksusowy salon na czas oczekiwania na samolot, czy parking w najbliższym sąsiedztwie terminala. 


Z tych komfortowych usług korzystają głównie pasażerowie podróżujący w interesach, ale nie tylko. Tym bardziej, że ceny za tę wygodę nie zrujnują naszego portfela.  

Nowa oferta Portu Lotniczego Wrocław to kolejny krok w kierunku zapewniania pasażerom coraz większej wygody podróżowania. Specjalnie dla nich lotnisko przygotowało nowy system rezerwacyjny dostępny na stronie internetowej portu. Można na niej dokonać rezerwacji kilku usług, które przyspieszą poruszanie się po terminalu, a także zapewnią największy komfort.

  • Parking przy terminalu – gwarancja miejsca, zniżek za parkowanie, a także oszczędność czasu
  • Fast Track – szybka ścieżka kontroli bezpieczeństwa
  • Executive Lounge – salon zapewniający idealne warunki do relaksu lub pracy przed odlotem 

Najwyższe loty, najlepsze ceny

Usługi dostępne są poprzez jedną zakładkę na stronie internetowej. Dzięki temu wszystkich rezerwacji można dokonać szybko i wygodnie. 
 

- Nowa oferta sprawia, że wrocławskie lotnisko jest jeszcze bardziej przyjazne dla pasażerów. Główne korzyści to szybsza odprawa, komfortowe warunki i relaks przed podróżą, a także atrakcyjniejsza oferta cenowa. To obsługa na najwyższym poziomie – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.

Osoby korzystające z nowej oferty wrocławskiego lotniska mogą liczyć na niższe ceny za:

  • Parking przy terminalu – nawet do 40%
  • Executive Lounge – rezerwując miejsce w salonie przez internet zapłacimy 69 zł brutto (cena regularna to 79 zł brutto), a dodatkowo w pakiecie otrzymujemy bezpłatnie usługę Fast Track
  • Fast Track – cena bez dodatkowych usług to 10 zł brutto. 

Oferta znakomicie uzupełnia oferowane we wrocławskim porcie usługi VIP & Business Services, z których korzystają najbardziej wymagający pasażerowie, szczególnie ceniący sobie czas oraz prywatność. 

Nagrody za wrocławskie rozwiązania

Koniec wakacji to dla portu lotniczego idealny moment na wprowadzenie nowych usług. Do siatki lotów wracają połączenia, które na czas urlopowy zostały zawieszone, i zwiększa się ruch na kierunkach typowo biznesowych. Ale pasażerów przybywa także w skali roku. Przykład? Od stycznia do końca sierpnia na połączeniach sieciowych międzynarodowych przybyło 7,6% podróżnych w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem.
 

- Na wrocławskim lotnisku wciąż przybywa pasażerów podróżujących w interesach. Zwiększa się zapotrzebowanie zarówno na połączenia dla biznesu, jak i rozwijanie nowych usług w tym segmencie – mówi Dariusz Kuś. – Zainteresowanie napędzane jest prężnym rozwojem Wrocławia i Dolnego Śląska. Swoje biura otwierają tu międzynarodowe firmy, a ich kadra managerska i pracownicy dużo podróżują. To dotyczy także firm z polskim kapitałem, które coraz częściej współpracują z zagranicą.

Z Wrocławia można dolecieć na centralne lotniska (łącznie 15 lotów dziennie): Warszawy (rejsy obsługują PLL LOT), Kopenhagi (SAS), Monachium i Frankfurtu (Lufthansa) oraz Düsseldorfu (Germanwings). To równocześnie duże huby przesiadkowe, dzięki którym w kilkanaście godzin można znaleźć się w dowolnym miejscu na świecie.

Port lotniczy przygotował też atrakcyjną ofertę dla organizatorów konferencji oraz eventów. Uczestnikom zapewnia m.in. kompleksową informację o połączeniach, zniżki na bilety lotnicze, rabaty do wykorzystania w sklepach, restauracjach i kawiarniach na terenie lotniska, a organizatorom udostępnia m.in. punkty rejestracyjne w terminalu, miejsca odbioru gości przed terminalem czy zniżkę VIP Service.

Zgłoś uwagę