Nowa odsłona marki 3M

Firma 3M w Polsce wprowadza nową odsłonę marki – 3M Science. Applied to Life.™ – aby podkreślić wpływ, jaki nauka 3M wywiera na otaczający nas świat. W ramach nowej odsłony marki przez cały wrzesień w Polsce będzie realizowana kampania, promująca dwa rozwiązania – półmaskę filtrującą 3M™ Aura™ oraz tarcze do cięcia Cubitron™ II.

  • 3M

    źródło: 3M


3M chce, aby ludzie na całym świecie wiedzieli, jak nauka 3M każdego dnia  wpływa na jakość ich życia. Nowa odsłona marki wiąże się z dwoma produktami – półmaską filtrującą 3M™ Aura™ oraz ziarnem ściernym Cubitron™ II. Oba te produkty łączy zastosowanie technologii, które sprawiły, że produkt choć skomplikowany w wytwarzaniu, jest łatwy w użyciu. Produkty, dzięki rozwiązaniom naukowym zwiększają jakość życia i pracy tych, którzy ich używają – dzięki elektrostatyce półmaska filtrująca zapewnia jednoczesny komfort i bezpieczeństwo pracownika fabryki, zaś precyzyjnie formowane dzięki technologii mikroreplikacji ziarno ścierne - ma unikalny trójkątny kształt, który wpływa na zwiększenie wydajności i skrócenie czasu pracy szlifierza, czy spawalnika.

3M innowacyjność i nauka

Do niedawna firma 3M mówiła głównie o innowacyjności. Teraz kładzie nacisk na naukę. Ale nauka…to tylko nauka, dopóki nie znajdzie jakiegoś zastosowania. A 3M stosuje ją do rozwiązywania problemów i polepszania codziennego życia. Już w 2014 roku firma uzyskała 100 000 innowacyjnych patentów i zatrudnia 90 000 pracowników w 70 krajach, obsługując klientów z ponad 200 państw, a teraz chce, aby świat dowiedział się, jak zmienia ludzkie życie. Rokrocznie firma przeznacza na badania i rozwój nad nowymi produktami około 6-7 % swojego budżetu i rejestruje ponad 500 patentów. Tylko w 2014 roku wydała na ten cel  to ponad 1,7 mld dolarów.

– 3M to firma bazująca na nauce. Chcemy pokazać naszym klientom, w jaki sposób zwiększa ona jakość ich życia oraz pracy. W kampanii skupiamy się na dwóch bohaterach marki  3M, wykorzystywanych w zakładach pracy – półmasce filtrującej Aura™ oraz ziarnie ściernym Cubitron™ II. Oprócz samych produktów chcemy również zaprezentować ich wynalazców, aby pokazać, że za naszymi rozwiązaniami stoją konkretne osoby, w tym także Polacy – mówi Sebastian Arana, dyrektor generalny 3M Poland.

Kampania 3M Science. Applied to Life.™ będzie oparta na nowej narracji 3M, która pokazuje nieoczekiwane i godne uwagi przykłady tego, jak nauka 3M polepsza życie, oraz na nowym systemie wizualnym, który ożywia markę poprzez odważne kolory, wzory i środki wyrazu.

Nowa tożsamość 3M

Wprowadzając nową tożsamość marki, 3M chce, aby klienci poczuli jej obecność w swoim codziennym życiu. Przekaz ma być prosty, sugestywny i znajomy. Kampania będzie realizowana w mediach tradycyjnych oraz internetowych poprzez reklamę i intrygujące filmy video, poprzez działania PR, a także reklamę outdoorową w całej Polsce – billboardy i autobusy. Odświeżona została także strona internetowa www.3M.pl, na której będzie można znaleźć przykłady naukowych rozwiązań 3M.

Czy chodzi o szklane mikrosfery 3M™ Glass Bubbles w samochodach, stetoskop Litmann® z funkcją Bluetooth w gabinecie lekarskim, folię odblaskową Scotchlite™, która zapewnia bezpieczeństwo na drodze, czy technologie zwiększające poziom jasności ekranów w urządzeniach elektronicznych - nowa odsłona marki ma wywołać dyskusję, która zmieni tradycyjne postrzeganie firmy.

O 3M

W 3M pracujemy nad praktycznym wykorzystaniem nauki w różnych obszarach w celu poprawy jakości życia. 3M osiąga przychody w wysokości 32 mld USD, zatrudnia ponad 90,000 pracowników i świadczy usługi dla konsumentów z ponad 200 krajów.

Nauka determinuje świat 3M. Wynikiem jej działania jest 46. platform technologicznych wykorzystywanych przez wszystkie biznesy i regiony, aby tworzone przez nas produkty były wyjątkowe. Nasza zasada 15% – wprowadzona sześćdziesiąt lat temu – wspiera kreatywność i zachęca do podejmowania ryzyka. W 2014 r. firma 3M uzyskała stutysięczny patent - świadectwo siły i sprawności innowacyjności 3M.  Rocznie pozyskujemy średnio 3000 patentów rocznie. Dowiedz się więcej na temat kreatywnych rozwiązań 3M, które wpływają na Twoje życie, pod adresem www.3M.com.

O 3M w Polsce

3M Poland Sp. z o.o. jest fili koncernu Minnesota Mining and Manufacturing. W 2016 roku firma będzie obchodziła 25-lecie istnienia na polskim rynku. 3M w Polsce posiada cztery ośrodki produkcyjne: dwa we Wrocławiu tzw. Superhub, w Janinowie k/Grodziska Mazowieckiego oraz Rabce. Zatrudnia ponad 2000 pracowników. Centrala firmy mieści się w Kajetanach k/Warszawy. W czerwcu 2013 roku rozpoczęło działalność nowoczesne Centrum Innowacji 3M we Wrocławiu, w którym firma prezentuje swoje technologie i rozwiązania. 3M Poland oferuje ponad 10 000 produktów w ramach 5 grup biznesowych: Ochrona Zdrowia, Produkty Konsumenckie, Bezpieczenstwo i Grafika, Przemysł, Elektronika i Energetyka. Dotychczasowe inwestycje 3M w Polsce wyniosły ponad 400 mln USD.

3M Poland od ponad 20 lat wnosi wkład w rozwój polskiego biznesu i gospodarki, za co otrzymuje liczne nagrody i wyróżnienia: „Firma XX-lecia 1990-2010”, Perła Innowacji PROGRESS 2013, PremiumBrand 2014 oraz Solidny Pracodawca 2014 i Superbrand 2014/15.

Więcej informacji na stronie firmy

źródło: materiał prasowy

Zgłoś uwagę