Nieudana impreza sylwestrowa?

Zobacz, jak reklamować

mNie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi? - ta praktyka z Misia jest niezgodna z prawem. Sylwestrowe problemy przyprawiają o zawrót głowy. Czy szatnia odpowiada za nasze płaszcze? Czy można reklamować nieudaną imprezę sylwestrową? Jak bezpiecznie korzystać z solarium? Odpowiadają przedstawiciele Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Bilet na imprezę, sukienka, fryzura, makijaż, fajerwerki - sylwestrowe przygotowania czas zacząć. UOKiK w specjalnym poradniku zamieszczonym na swojej stronie, przypomina o prawach tych, którzy hucznie powitają Nowy Rok.

Bilet na imprezę oznacza zawarcie umowy. Na jej podstawie przedsiębiorca zobowiązuje się zorganizować imprezę, a konsument zapłacić za bilet. Spisanie najważniejszych punktów organizowanego wieczoru (ilość ciepłych dań, napojów, rodzaj muzyki) lub nawet ustalenia mailowe ułatwią dochodzenie roszczeń w przypadku konfliktu z przedsiębiorcą.

Zamiast obiecanego zespołu - muzyka z płyt? Reklamuj. Jeżeli organizator nie zapewnił wszystkich atrakcji, powinniśmy złożyć reklamację, domagając się obniżenia ceny za bilet.

Rezygnacja jest kosztowna. Nagłą zmiana planów może wiązać się ze stracą wpłaconych pieniędzy. W każdym przypadku kwota naliczana konsumentowi powinna być adekwatna do poniesionych przez organizatora wydatków. Warto pamiętać, że jeśli do zmiany istotnych warunków umowy – miejsca, ceny, programu itp. - doszło z winy organizatora, to powinniśmy mieć możliwość rezygnacji bez ponoszenia kosztów. Czytaj więcej... 

Zgłoś uwagę