Tysiące litrów piwa, tysiące zapiekanek, kiełbasek i pudełek popcornu. 52168 kibiców mogło liczyć na pomoc 175 wolontariuszy, którzy pracowali przy organizacji wrocławskiego etapu mistrzostw. Mecze relacjonocwało blisko 400 dziennikarzy. Najważniejsze jest także ogólne wrażenie które zostawili organizatorzy? Wszyscy pytani kibice ocenili imprezę na więcej nić dobrze.
Mistrzostwa EURO 2016 w piłce ręcznej mężczyzn okazały się rekordowe w historii tej imprezy. Dotychczasowy rekord frekwencji należał do Duńczyków. Został ustanowiony dwa lata temu. Wówczas na trybunach zasiadło 316 tys. kibiców. W TAURON Arena Kraków, Spodku, Hali Stulecia i ERGO ARENIE najlepszych piłkarzy ręcznych na Starym Kontynencie dopingowało o 30 tys. kibiców więcej. W trakcie rundy głównej, podczas każdego meczu wrocławska Hala Stulecia była wypełniona po brzegi. Średnia frekwencja to blisko 6,5 tys. kibiców.
Od początku turnieju Polskę odwiedziło 40 tys. kibiców z zagranicy. Najliczniejsze grupy stanowią Niemcy, Duńczycy oraz Norwegowie.
EHF Euro 2016 jest doceniane nie tylko za sportowe emocje i frekwencyjne rekordy. Jak pokazują wyniki ankiet przeprowadzanych wśród kibiców, mediów i zawodników bardzo wysoko oceniana jest organizacja mistrzostw. W siedmiostopniowej skali gdzie jeden oznacza zdecydowanie negatywną, a 7 zdecydowanie pozytywną ocenę, średnia wśród przedstawicieli mediów wyniosła ponad 6. Dziennikarze najbardziej doceniają komfort pracy, atmosferę, pracę wolontariuszy i stewardów oraz emocje sportowe.