W 2002 r. handel internetowy w Polsce wart był 330 mln zł, czyli 1,5 proc. tego, co w 2012 r. W tym roku przewiduje się, że może to być już ponad 30 mld zł. Biorąc pod uwagę wartość zakupów z roczną dynamiką 16-17 proc., jesteśmy, obok Czech, najszybciej rozwijającym się rynkiem w Europie. E-commerce jest hasłem przewodnim trzeciej edycji spotkań firm z ekspertami od nowych technologii, organizowanych przez Klaster Creativro. W środę, 19 marca br., wśród poruszonych tematów znajdą się optymalizacja kosztów e-commerce, kultywowanie relacji z użytkownikami w celu podnoszenia konwersji, sprzedaż wielokanałowa i rola mediów społecznościowych w prowadzeniu e-sklepu.Adresatami wydarzenia są firmy z szeroko pojętej branży e-commerce, właściciele e-sklepów i przedsiębiorcy działający w obszarze tradycyjnego handlu, dyrektorzy sprzedaży i project managerowie, odpowiedzialni za marketing w dużych wrocławskich firmach.Wszystko przedstawione językiem korzyści i możliwości biznesowych.
Formularz zgłoszeniowy i agenda: http://www.cultureof.pl.
Część konferencyjna poprzedzona będzie trzema warsztatami, prowadzonymi przez grupę Unity oraz firmy Janmedia i GetSix/Taxa Group. Odbędą się one równolegle w godzinach 10.00-12.00 w biurze coworkingowym Idea Place (pl. Solny 15) w tym samym dniu konferencji:
1) ZAPROJEKTUJMY RESPONSYWNY SKLEP INTERNETOWY! (Janmedia);2) E-COMMERCE: FOCUS ON TAX. (GetSix & Taxa Group);3) DEFINIOWANIE MODELU SKUTECZNOŚCI E-BIZNESOWEJ (Grupa Unity).
W każdym warsztacie przewidujemy udział maksymalnie dziesięciu osób. Więcej szczegółów dot. warsztatów także na stronie www.cultureof.pl.UWAGA: Zgłoszenia na warsztaty proszę przesłać na adres [email protected] wraz ze wskazaniem wybranego warsztatu.
Aktualności na profilu FB: https://www.facebook.com/Creativro
Udział (zarówno na warsztaty jak i na część konferencyjną) bezpłatny dla jednej osoby z danej firmy. Partnerami strategicznymi wydarzenia są IBM i PKO Bank Polski.Zapraszamy!
Marcello Murgia