Wrocławski Brand24 będzie wspierał Biały Dom i rozwój Europy

Wrocławska firma Brand24 będzie współpracować z Białym Domem. Zajmująca się monitoringiem internetu spółka została partnerem kampanii promującej edukację wśród amerykańskich nastolatków. Brand24 znalazł się także wśród 5 polskich firm, które współtworzyć będą rozwój technologiczny Europy w ramach nowej inicjatywy European Tech Allinace (EUTA).

  • Brand24

    źródło:Brand24


Michał Sadowski, założyciel i prezes Brand24 S.A. poinformował na Facebooku, że jego firma będzie partnerem kampanii promującej edukację wśród amerykańskich nastolatków.

– Tymczasem Brand24 będzie używany bezpośrednio przez Biały Dom (dokładnie to biuro Pierwszej Damy USA). Staliśmy się bezpośrednim partnerem kampanii mającej na celu promocję edukacji generacji Z w Stanach. Obok Brand24, partnerami akcji zostały Mashable, NBC, Vine  – informuje Michał Sadowski.

Michał Sadowski, źródło: archiwum prywatne

Aplikacja Brand24 umożliwia monitoring internetu, czyli wychwytywanie wszelkich publicznych zmian na temat marek czy produktów. Zbierają informacje w jednym miejscu i udostępniają. Jest to narzędzie subskrypcyjne, sprzedawane od czterech lat. Kilka miesięcy temu firma wystartowała z wersją zagraniczną i w tej chwili znajduje się w trakcie globalnej ekspansji. Ma już klientów z ponad 30 krajów.

Brand24 w European Tech Allinace

Współpraca z Białym Domem to nie jedyny, w ostatnim czasie, sukces wrocławskiej firmy. Pod koniec października Brand24 znalazł się wśród 5 polskich firm, które współtworzyć będą rozwój technologiczny Europy w ramach, ogłoszonej w Strasburgu, nowej inicjatywy European Tech Allinace (EUTA).

– Inicjatywa składa się obecnie z 26 firm. Wśród nich m.in. BlaBlaCar, Avast, Spotify. jest aż pięć firm z Polski: Allegro, Prowly, Audioteka oraz Transenter – wylicza Michał Sadowski.

EUTA ma m.in. w obszarze nowych technologii pomóc w opracowaniu strategii Jednolitego Rynku Cyfrowego Unii Europejskiej. Jak informują pomysłodawcy chodzi m.in. o wyeliminowanie krajowych ograniczeń w rozwoju firm technologicznych, stymulowanie ich wzrostu i potencjału inwestycyjnego.

Czytaj, rozmowę z Michałem Sadowskim – Internetowy biznes, czyli idąc na szczyt.

Michał Sadowski znalazł się w tegorocznym gronie 30 Kreatywnych Wrocławia, rankingu portalu wroclaw.pl.

Zgłoś uwagę